Pāriet uz galveno saturu
  • Mācību saturs
    • Noteikumi un Nosacījumi
      • Distances Līgums
      • Privātuma Politika
  • Raksti
  • Mūsu klienti
  • Pakalpojumi
  • Meistarklases biznesam
    • Meistarklašu piedāvājums klātienē vai attālināti
    • Apliecības un sertifikāti
    • Meistarklašu Mācību materiāli
    • Apmācību formāts
  • Kontakti

Kas ir stratēģijas esence un pamata kodols? Un kas ir "Strategy of NO" ?

1. janvāris, 2022 pl. 0:00

Zīmīgi, ka tieši kā pirmo ierakstu mūsu mājas lapā mēs vēlamies veltīt vieniem no fundamentālākajiem jautājumiem biznesā – ar ko sākt, kā turpināt un kuru ceļu izvēlēties nākotnē? 

Lai padarītu sarežģītas lietas vienkāršas, bet ne vienkāršākas – stratēģijas pamata esenci mēs vēlamies demonstrēt ar kodolīgu ideju, kura definēta no menedžmenta akadēmiskās teorijas, kā arī no biznesa praktiskās darbības puses. Tieši tāpēc citējam divus spožus 20/21 gadsimta prātus organizāciju vadībā :

HĀRVARDA BIZNESA SKOLAS PROFESORS, STRATĒĢIJAS TEORĒTIĶIS – MAIKLS PORTERS (MICHAEL PORTER)

Maikls Porters ir 20 grāmatu un neskaitāmu rakstu autors biznesa stratēģijas, ekonomikas un sociālo jautājumu jomā. Populārākie darbi: Competitive Strategy, Competitive Advantage, Competitive Advantage of Nations, and On Competition. Maikls Porters ir arī dibinātājs Stratēģijas un Konkurētspējas institūtam, kurš nodarbojas ar akadēmisko izpēti.

Tulkojums – stratēģijas pamatā ir izvēlēties – kas netiks darīts un kurā virzienā mēs nedosimies.

un

VIZIONĀRS, ILGGADĒJS APPLE.INC VADĪTĀJS, INVESTORS UN INOVATORS – STĪVS DŽOBSS (STEVE JOBS)

Iemesls – kāpēc Stīvs Džobss spēja padarīt Apple par vienu no pelnošākajiem uzņēmumiem ar lielāko tirgus un zīmola vērtību – bija tīrs fokuss uz pamata produktu un kategorijām, kas bieži vien nozīmēja – atteikties pat no pelnošiem vai papildus produktiem. Atbildot uz jautājumu par panākumiem un mērķu sasniegšanu, bieži viņš ir teicis:

MĒS ESAM VIENLĪDZ LEPNI PAR TO, KO MĒS DARĀM – TIEŠI TĀPĀT KĀ ARĪ LEPOJAMIES AR TO, KO IZVĒLAMIES NEDARĪT.

Tulkojums – Stratēģija nozīmē tikt skaidrībā – kas ir tas, kas nav jādara un uz ko uzņēmums nefokusēsies.


Jaunākie ieraksti

  • "GODA ĢIMENE" 50% atlaide sociālajām grupām produktam RIGADIMD.LV
    4. maijs 2024
  • Saprotama un vienkārša bezmaksas meistarklase Tavas mājaslapas vai e-veikala izveidei - RIGADIMD.LV
    3. maijs 2024
  • Stratēģiskās alternatīvas uzņēmējdarbībā un izvēle - kādā virzienā doties?
    4. dec. 2023
  • Digitālās transformācijas nozīme un sasaiste ar stratēģijas izveidi MVU segmentā
    4. dec. 2023
  • Vai pastāv “universālie” kritēriji un taktikas jaunu produktu izveidē un izvērtēšanā? - 2. daļa
    4. dec. 2023
  • Vai pastāv “universālie” kritēriji un taktikas jaunu produktu izveidē un izvērtēšanā? - 1. daļa
    4. dec. 2023
  • Pieci klasiski veidi ienākšanai ārvalstu tirgos (Eduards Aksjoņenko
    4. dec. 2023

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Log in




Forgot password?
Create account
Login to existing account
My orders
My reviews
My details
Log out
  • Meistarklašu piedāvājums klātienē vai attālināti
  • Apliecības un sertifikāti
  • Meistarklašu Mācību materiāli
  • Apmācību formāts
Vēlies izveidot savu mājas lapu ātri un vienkārši pats? Aplūko kursu: Kā izveidot mājas lapu vai e-veikalu bez priekšzināšanām?