Pāriet uz galveno saturu
  • Mācību saturs
    • Noteikumi un Nosacījumi
      • Distances Līgums
      • Privātuma Politika
  • Raksti
  • Mūsu klienti
  • Pakalpojumi
  • Meistarklases biznesam
    • Meistarklašu piedāvājums klātienē vai attālināti
    • Apliecības un sertifikāti
    • Meistarklašu Mācību materiāli
    • Apmācību formāts
  • Kontakti

Kas ir stratēģijas esence un pamata kodols? Un kas ir "Strategy of NO" ?

1. janvāris, 2022 pl. 0:00

Zīmīgi, ka tieši kā pirmo ierakstu mūsu mājas lapā mēs vēlamies veltīt vieniem no fundamentālākajiem jautājumiem biznesā – ar ko sākt, kā turpināt un kuru ceļu izvēlēties nākotnē? 

Lai padarītu sarežģītas lietas vienkāršas, bet ne vienkāršākas – stratēģijas pamata esenci mēs vēlamies demonstrēt ar kodolīgu ideju, kura definēta no menedžmenta akadēmiskās teorijas, kā arī no biznesa praktiskās darbības puses. Tieši tāpēc citējam divus spožus 20/21 gadsimta prātus organizāciju vadībā :

HĀRVARDA BIZNESA SKOLAS PROFESORS, STRATĒĢIJAS TEORĒTIĶIS – MAIKLS PORTERS (MICHAEL PORTER)

Maikls Porters ir 20 grāmatu un neskaitāmu rakstu autors biznesa stratēģijas, ekonomikas un sociālo jautājumu jomā. Populārākie darbi: Competitive Strategy, Competitive Advantage, Competitive Advantage of Nations, and On Competition. Maikls Porters ir arī dibinātājs Stratēģijas un Konkurētspējas institūtam, kurš nodarbojas ar akadēmisko izpēti.

Tulkojums – stratēģijas pamatā ir izvēlēties – kas netiks darīts un kurā virzienā mēs nedosimies.

un

VIZIONĀRS, ILGGADĒJS APPLE.INC VADĪTĀJS, INVESTORS UN INOVATORS – STĪVS DŽOBSS (STEVE JOBS)

Iemesls – kāpēc Stīvs Džobss spēja padarīt Apple par vienu no pelnošākajiem uzņēmumiem ar lielāko tirgus un zīmola vērtību – bija tīrs fokuss uz pamata produktu un kategorijām, kas bieži vien nozīmēja – atteikties pat no pelnošiem vai papildus produktiem. Atbildot uz jautājumu par panākumiem un mērķu sasniegšanu, bieži viņš ir teicis:

MĒS ESAM VIENLĪDZ LEPNI PAR TO, KO MĒS DARĀM – TIEŠI TĀPĀT KĀ ARĪ LEPOJAMIES AR TO, KO IZVĒLAMIES NEDARĪT.

Tulkojums – Stratēģija nozīmē tikt skaidrībā – kas ir tas, kas nav jādara un uz ko uzņēmums nefokusēsies.


Jaunākie ieraksti

  • "GODA ĢIMENE" 50% atlaide sociālajām grupām produktam RIGADIMD.LV
    4. maijs 2024
  • Saprotama un vienkārša bezmaksas meistarklase Tavas mājaslapas vai e-veikala izveidei - RIGADIMD.LV
    3. maijs 2024
  • Stratēģiskās alternatīvas uzņēmējdarbībā un izvēle - kādā virzienā doties?
    4. dec. 2023
  • Digitālās transformācijas nozīme un sasaiste ar stratēģijas izveidi MVU segmentā
    4. dec. 2023
  • Vai pastāv “universālie” kritēriji un taktikas jaunu produktu izveidē un izvērtēšanā? - 2. daļa
    4. dec. 2023
  • Vai pastāv “universālie” kritēriji un taktikas jaunu produktu izveidē un izvērtēšanā? - 1. daļa
    4. dec. 2023
  • Pieci klasiski veidi ienākšanai ārvalstu tirgos (Eduards Aksjoņenko
    4. dec. 2023

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

  • Meistarklašu piedāvājums klātienē vai attālināti
  • Apliecības un sertifikāti
  • Meistarklašu Mācību materiāli
  • Apmācību formāts
Vēlies izveidot savu mājas lapu ātri un vienkārši pats? Aplūko kursu: Kā izveidot mājas lapu vai e-veikalu bez priekšzināšanām?